12 Ağustos 2009 Çarşamba

Demek yine bana hüsran...

Üzücü haberler arka arkaya geliyor. Önce Bahadır Akkuzu, sonra Aykut Oray.. Bir de haberlerde Sait Şanlı diye birisinden bahsediyorlardı.. "Doğu'nun Kofi Annan'ı" diyorlarmış kendisine..
Tanımam, etmem.. Ama yaptıklarını okudum, insanların arkasından üzüldüklerini gördüm.. 3bin kişi katılmış cenazeye... Bana mı öyle geliyor bilmiyorum, ama sanki iyi insanlar erken gidiyorlar gerçekten de.

Kişilik olarak hiçbirini şahsen tanımam tabii.. Ama yaptıklarıyla, arkalarında bıraktıklarıyla iyi bir şekilde anıyorsak onları, nasıl insanlar oldukları konusunda da biraz fikir sahibi olunabiliyor..

Topraktan geldik, yine toprak olacağız.. Ama bir önceki mesajın başlığında da yazıldığı gibi "ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı" diyor insan ister istemez.. Ne diyelim, Takdir-i İlahi.. Allah geride kalanlara sabır versin, bir de geride kalan güzel insanları başımızdan eksik etmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder